niedziela, 1 grudnia 2013

Od nowa.

Nie pisałam od miesięcy. Co gorsza, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Zaczęłam wakacyjną pracą i z dnia na dzień mój zdrowy tryb życia legł w gruzach. Tyle starań - na nic. Zastanawiam się dlaczego się tak dzieje. Przecież byłam tak zadowolona, a jednak pozwoliłam sobie na opuszczanie treningów. Nie mogłam już poświęcać całego swojego czasu na ćwiczenia, przygotowywanie posiłków i pisanie bloga. Zawiodłam się na sobie. 

Lato minęło, jesień też dobiega końca. Teraz mieszkam w Poznaniu i jestem (prawie) świeżo upieczoną studentką Architektury i Urbanistyki. Studia staram się łączyć z pracą, co na razie mi wychodzi, zobaczymy co powiem w trakcie sesji. "Wuchta" rzeczy na głowie... I jak znaleźć czas na wskrzeszenie mojego zdrowego planu życia? Chciałabym ćwiczyć, zdrowo jeść, chodzić na jogę, koncerty i uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych - zawsze chciałam tak żyć. Nie mogę pojąć gdzie leży istota problemu - może wy go widzicie? 

Zwracam się więc do Was, moje kochane fit-bloggerki (i nie tylko), o pomoc. Macie jakieś sprawdzone metody na organizacje czasu? Może same miałyście problem z pogodzeniem wszystkich obowiązków i przyjemności? 

Wybaczcie mi nieobecność, naprawdę chcę stanąć na nogi!

6 komentarzy:

  1. A już myślałam, że zniknęłaś na zawsze! Szkoda, że się tak posypało to nad czym tyle pracowałaś ale przecież wszystko jest do odrobienia. Kup kalendarz i skrupulatnie zapisuj to co masz zrobić. Pewno na początku nie będzie łatwo ale z czasem wszystko się podopina na ostatni guzik. Gotuj zdrowe jedzenie na kilka dni, część możesz potem zamrozić i jak nie będzie czasu na obiad to cyk - wyciągasz z zamrażarki i gotowe. Wyznacz sobie dni na ćwiczenia i te kiedy będzie czas na przyjemności i uparcie się tego trzymaj. Z pewnością dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz zawsze, że możesz na mnie liczyć. Nieważne, że dzieli nas teraz milion kilometrów! Możemy nawet ćwiczyć razem- przez kamerkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Just keep posting good stuff. how i met your mother
    Addicting Games Canoeing

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Бид өмнө нь үр тариа нийлүүлж байгаа нь мансууруулах бодис ашиглан бүрэн өвчнийг эмчлэх боломжгүй өөр, эрүүл мэнд янз бүрийн асуудал эмчилгээний эм олгодог.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym/komentującym za wsparcie. Dodajecie mi skrzydeł! :-)